Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
JoensuuRPG.com « Yleinen « Foorumista « Vanhat « Uusi osoite (www.JoensuuRPG.com)
Sivuja: [1]   Siirry alas
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi osoite (www.JoensuuRPG.com)  (Luettu 1336 kertaa)
Anthanus
Ylläpitäjä

Profiili
« : 29.07.08 - klo:20:55 »

Sain tänään sattumalta hankittua uuden .fi-domainin, joten olen hylkäämässä vanhan .com-domainin käyttämisen. Se on rekisteröity minulle tämän vuoden loppuun asti, joten siihen saakka tuosta vanhasta osoitteesta kääntö tänne toimii.

Tarkoituksena on, että pyhitän tuon .fi-osoitteen kokonaan omaan käyttööni. Hankin tälle foorumille uuden osoitteen (www.JoensuuRPG.com), hinta nimelle on 15 euroa vuodessa. Olisiko paha jos foorumin käyttäjien kesken keräisi noin 1,5-2 euron vuosittaisen kolehdin per jäsen, jolla tämän kulun voisi sitten kattaa (vapaaehtoiset voisi tähän maksuun osallistua)?

Minulla on omassa käytössä tuollainen webhotelli-palvelu, joten kotisivutilasta ei tarvitse kustannuksia jakaa, kun tämä foorumi ei paljoa tilaa kuitenkaan vie.

Päivittelen noille foorumeille (majatalo.org, roolipelit.net ym.) missä on maininta tästä foorumista tämän uuden osoitteen. Tätä osoitetta voi mainostaa sitten missä haluaa, ei tämän foorumin tarvitse olla niin sisäänpäin lämpiävä (Laurin sanoja lainaten).

Jos foorumin käytössä ilmenee vielä ongelmia, niin ilmoitelkaa minulle. Nyt kaiken pitäisi kylläkin olla kunnossa...

EDIT: Niin, ja kaikki tänään mahdollisesti kirjoitetut viestit hävisivät päivityksessä...
« Viimeksi muokattu: 04.12.08 - klo:10:56 kirjoittanut Anthanus » tallennettu

"The only truth to the universe is this," the Devil said: "Everyone gets exactly what they want."
"How, then, do you explain Hell?"
That stumped him for a moment, and then he shrugged. "I'm not sure. Maybe I got the first turn."

- from The Ends of the Earth, by K.C. Danine
Narri

Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.08 - klo:22:28 »

Joo, kai sitä laajempaakin yleisöä/käyttäjäkuntaa voi koettaa hakea...
Ja mie oon ainenkin ihan valmis maksamaan pikkusumman foorumin ylläpidosta. Varsinkaan vuotuisena se ei tosiaan oo kovin paha.

tallennettu

"Gimme some Metatron, damn my immortal soul, but show me something that I don´t know"
-Babylon Whores, Metatron
Tiera

Profiili
« Vastaus #2 : 30.07.08 - klo:19:44 »

Pari euroa on aivan kohtuullinen käyttömaksu.
tallennettu

"“And then one day they forget about you, and they don’t believe in you, and they don’t sacrifice, and they don’t care, and the next thing you know you’re running a three-card monte game on the corner of Broadway and Forty-third.”

Low Key Lyesmith, American Gods.
Narri

Profiili
« Vastaus #3 : 29.08.08 - klo:14:19 »

Tuli mieleeni, että jos tarkotus oli hakea laajempaa käyttäjäryhmää, niin tökkäänkö Fantsulandian seinälle mainoksen foorumista?
tallennettu

"Gimme some Metatron, damn my immortal soul, but show me something that I don´t know"
-Babylon Whores, Metatron
Anthanus
Ylläpitäjä

Profiili
« Vastaus #4 : 02.09.08 - klo:09:25 »

Minun puolesta voit ilmoituksen laittaa.
tallennettu

"The only truth to the universe is this," the Devil said: "Everyone gets exactly what they want."
"How, then, do you explain Hell?"
That stumped him for a moment, and then he shrugged. "I'm not sure. Maybe I got the first turn."

- from The Ends of the Earth, by K.C. Danine
Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: