Sain tänään sattumalta hankittua uuden .fi-domainin, joten olen hylkäämässä vanhan .com-domainin käyttämisen. Se on rekisteröity minulle tämän vuoden loppuun asti, joten siihen saakka tuosta vanhasta osoitteesta kääntö tänne toimii.
Tarkoituksena on, että pyhitän tuon .fi-osoitteen kokonaan omaan käyttööni. Hankin tälle foorumille uuden osoitteen (
www.JoensuuRPG.com), hinta nimelle on 15 euroa vuodessa. Olisiko paha jos foorumin käyttäjien kesken keräisi noin 1,5-2 euron vuosittaisen kolehdin per jäsen, jolla tämän kulun voisi sitten kattaa (vapaaehtoiset voisi tähän maksuun osallistua)?
Minulla on omassa käytössä tuollainen webhotelli-palvelu, joten kotisivutilasta ei tarvitse kustannuksia jakaa, kun tämä foorumi ei paljoa tilaa kuitenkaan vie.
Päivittelen noille foorumeille (majatalo.org, roolipelit.net ym.) missä on maininta tästä foorumista tämän uuden osoitteen. Tätä osoitetta voi mainostaa sitten missä haluaa, ei tämän foorumin tarvitse olla niin sisäänpäin lämpiävä (Laurin sanoja lainaten).
Jos foorumin käytössä ilmenee vielä ongelmia, niin ilmoitelkaa minulle. Nyt kaiken pitäisi kylläkin olla kunnossa...
EDIT: Niin, ja kaikki tänään mahdollisesti kirjoitetut viestit hävisivät päivityksessä...